Dzielnica Ursynów Serwis sportowo-rekreacyjny Ursynowa  

Polanka Raabego

Adres obiektu: 
ul. Raabego 10, Warszawa
Telefon: 
(+48) 22 443 72 73
E-mail: 
sport@ursynow.pl

Opis obiektu

Polanka Raabego to przedsięwzięcie zrealizowane w ramach budżetu obywatelskiego. W skład obiektu wchodzą okólna bieżnia tartanowa o długości około 150 metrów, bieżnia prosta - 60 m, dwa beztonowe stoły do tenisa stołowego oraz zestawy maszyn do treningu siłowego.

Na wyposażeniu siłowni znajdują się następujące urządzenia:

Wyciąg górny

Efekt treningu:
Wzmocnienie górnych partii mięśniowych w szczególności przedramię oraz mięsień najszerszy grzbietu. Wpływa na rozwój masy mięśniowej.

Sposób używania: 
Usiąść stabilnie (twarzą lub plecami do przyrządu)  i złapać za uchwyty.   Przyciągnij uchwyty do ciała i z powrotem do prawie wyprostowanych łokci. Do urozmaicenia ćwiczenia trzymając za uchwyty można przyjmować różne pozycje ciała.

Maszyna do wyciskania na siedząco

Efekt treningu:
Ćwiczy przede wszystkim górne partie mięśniowe. Poprawia rozwój mięśni klatki piersiowej, obręczy barkowej oraz kończyn górnych.
Regularne ćwiczenia wraz z dużą ilością powtórzeń mogą wpływać na przyrost masy mięśniowej.

Sposób używania:
Zajmij miejsce na siodełku. Oprzyj się i chwyć rękami oba drążki (pionowe bądź poziome). Wyciskaj drążki od siebie i powracaj do pozycji wyjściowej.

Prostownik pleców

Efekt treningu:
Wzmacnia bardzo ważną dla utrzymania poprawnej sylwetki grupę mięśniową. Dzięki ćwiczeniom na tym urządzeniu dbasz o mięśnie grzbietu oraz swój kręgosłup. Regularne ćwiczenie pomogą efektywnie wzmocnić mięśnie odpowiadające za utrzymywanie pionowej postawy. Pomoże Ci to na dłużej cieszyć się ze spacerów.

Sposób używania:
Oprzyj biodra na ławce, twarzą skierowaną w dół. Nogi zaprzyj o poprzeczkę.  Ręce skrzyżuj na klatce piersiowej. Wykonuj płynne, powolne i pełne opady i unoszenia tułowia.

Prasa nożna

Efekt treningu:
Buduje masę mięśniową kończyn dolnych. Nieznacznie obciąża stawy. Pomaga usprawnić prawidłowe funkcjonowanie nóg. Jeśli podczas wykonywania ćwiczenia nie wychylasz kolan do wewnątrz ani na zewnątrz stabilizujesz swoje stawy kolanowe.

Sposób używania:
Usiądź stabilnie na siodełku i połóż obie nogi na pedałach. Prostuj nogi odpychając się od urządzenia i ponownie zginaj w kolanach. Na urządzeniu mogą ćwiczyć jednocześnie trzy osoby.

Wioślarz

Efekt treningu:
Jedno z bardziej wszechstronnych urządzeń. Aktywizuje właściwie wszystkie części ciała. Doskonałe ćwiczenie na ogólną poprawę wydolności organizmu.

Sposób używania: 
Postaw stopy na pedałach, złap rękami za oba uchwyty. Przyciągnij uchwyt do brzucha prostując jednocześnie nogi. Powróć do pozycji wyjściowej.

Orbitrek

Efekt treningu:
Trening ogólorozwojowy dla dużych partii mięśniowych górnych i dolnych części ciała. Duża liczba powtórzeń wpływa na kształtowanie sylwetki. Dodatkowo wpływa na poprawę koordynacji ruchowej.

Sposób używania:
Stań na pedałach i chwyć mocno rękami oba uchwyty. Poruszaj nogami do przodu i do tyłu, jednocześnie pomagając sobie rękami na zmianę ciągnąc i pchając drążki. 

Twister 

Efekt treningu:
Urządzenia mające na celu wzmocnienie mięśni brzucha, poprawia koordynację ruchową. 

Działanie:
poruszania bioder w ruchu obrotowym w pozycji stojącej. Jedno stanowisko, połączone z wahadłem. 

Biegacz

Efekt treningu:
Urządzenie mające na celu wzmocnienie mięśni i stawów nóg, poprawia koordynację ruchową.

Działanie:
poruszanie nogami ruchem naprzemiennym w przód i tył w pozycji stojącej.

Surfer/Wahadło

Efekt treningu:
Urządzenie mające na celu wzmocnienie stawów biodrowych, mięśni brzucha, poprawia koordynację ruchową.

Działanie:
wykonywanie
 ruchu wahadłowego biodrami w pozycji stojącej i trzymając się za uchwyty. 2 stanowiska/moduły, skonfigurowane ze sobą.

Drabinka

Urządzenie mające na celu wzmocnienie mięśni brzucha, ramion czy pleców. Daje wiele możliwości zastosowania.

Podciąg nóg

Urządzenie angażuje sporą część środkowych i górnych partii mięśniowych. Należą do nich ramiona, plecy, grzbiet, biodra (zwłaszcza pośladki), nogi i brzuch. 

Urządzenia do street workoutu 

Drażki do podciągania o wysokości 220 i 170 cm oraz poręcze równoległe z drabinką, kółka gimnastyczne, lina do wspinania, drabinki pozioma i pionowa, ławeczka skośna. 

 

Cennik: 

 

Galeria: 
Kalendarz: 

brak zaplanowanych wydarzeń

Mapa: 

Kalendarz

Grudzień 2019

po wt śr cz pt so nd
Events of the day 1 Grudzień 2019 (niedziela)
2
3
Events of the day 4 Grudzień 2019 (środa)
5
6
Events of the day 7 Grudzień 2019 (sobota)
Events of the day 8 Grudzień 2019 (niedziela)
9
10
Events of the day 11 Grudzień 2019 (środa)
12
13
Events of the day 14 Grudzień 2019 (sobota)
Events of the day 15 Grudzień 2019 (niedziela)
16
17
18
19
20
Events of the day 21 Grudzień 2019 (sobota)
22
23
24
25
26
27
Events of the day 28 Grudzień 2019 (sobota)
29
30
31

Na czasie

X

Wyślij link znajomemu